Presentatie voor Nu’91 met Martijn van den Bergh

Marijke Helwegen opent Media Markt Duiven

Marijke in actie tijdens opening Mediamarkt

Bertels - Fotograaf - Utrecht -1-3

Marijke Helwegen scoort grootste kersthit 2014

Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en de cijfers zijn binnen. Marijke Helwegen heeft de grootste online kersthit gescoord in Nederland van 2014.

Met ‘Kerstmis is een Droom’ wist Marijke binnen 24 uur meer dan 100.000 views te behalen op haar YouTube-kanaal. De video werd op 24 december gelanceerd. De teller staat inmiddels op 175.000 en de videoclip heeft zich in korte tijd ontpopt tot een heuse viral video. Marijke laat daarbij kersthits van andere Nederlandse artiesten, waaronder de succesvolle Vengaboys, ver achter zich.

Het is een van de vele successen van het YouTube-kanaal dat Marijke in het voorjaar van 2014 begon. Klik hier om meer video’s te bekijken.

Zie ook het nieuwsitem op www.lvbnetworks.nl/nieuws/hoe-een-viral-scoorden-met-marijke-helwegen/

Marijke Helwegen introduceert online marketingconcept voor bedrijven

Scherpzinnig, humor en een flinke dosis zelfspot. Drie sleutelingrediënten waarmee Marijke Helwegen de spotlights op uw bedrijf zet.

Met korte marketingvideo’s met een knipoog maken Marijke en haar productieteam een op maat gemaakte reclame of bedrijfsvideo. Online, want sinds Marijke furore maakt met haar YouTube-kanaal, weet ze dat de toekomst in nieuwe media ligt. Interessant voor u als ondernemer. Want eerlijk is eerlijk: gigantische marketingbudgetten voor televisiecampagnes zijn al lang niet meer van deze tijd. Daarbij lijken traditionele media, doelgroepen nog maar moeilijk te kunnen bereiken. Originaliteit is Marijke eigen en dat zet ze graag voor in uw bedrijf, product of service.

Vraag nu meer informatie aan via het contactformulier.

Marijke Helwegen 200.000 hits op YouTube

Marijke Helwegen is nog maar net een halfjaar actief op het social media-platform YouTube, maar wist deze maand al de magische grens van 200.000 hits te breiken.

Sinds dit voorjaar is Marijke Helwegen de eerste bekende Nederlander die actief op haar eigen YouTube-kanaal produceert. Haar jongerenrubriek ‘Marijke’s Brandend Vragenvuur’, waarin ze vragen van jongeren beantwoord, was meteen een groot succes. Niet alleen is er veel interesse vanuit de media, ook jongeren weten Marijke te vinden voor raad en advies. “Ik ben helemaal euforisch dat mensen het kanaal zo leuk vinden. Mijn doel is om iedereen wat blijer en gelukkiger te maken met mijn grappige filmpjes. Veel beter dan Prozac toch?”, vertelt Marijke over het succes.

Marijke heeft nog veel meer plannen voor haar YouTube-kanaal. “Ik wil het kanaal graag uitbreiden met nog meer series. Zo heb ik nu ‘Marijke Helpt Nederland’, hierin speel ik in op actualiteiten”, zegt Marijke. “Wat belangrijk voor mij is, is dat ik kan samenwerken met jonge enthousiastelingen uit de media- en productiewereld. Dat inspireert me enorm.”

Klik hier voor het YouTube-kanaal van Marijke.

TEST